On the first day of Cache-mas my true love gave to me,
A GPSr made by Garmin..
On the second day of Cache-mas my true love gave to me,
2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the third day of Cache-mas my true love gave to me,
3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the fourth day of Cache-mas my true love gave to me,
4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the fifth day of Cache-mas my true love gave to me,
Fiiiiiive Geeeoooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the sixth day of Cache-mas my true love gave to me,
6 new pairs of socks, Fiiiiiive Geeeoooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the seventh day of Cache-mas my true love gave to me,
7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiiive geeeoooo coins, 4 micro caches, 3 new pens and a GPSr made by Garmin.
On the eight day of Cache-mas my true love gave to me,
8 ounces bug spray, 7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiive geeeeooooo coins, 4 micro caches, 3 new pens and a GPSr made by Garmin.
On the ninth day of Cache-mas my true love gave to me,
9 stupid nanos, 8 ounces bug spray, 7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiive geeeooooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the tenth day of Cache-mas my true love gave to me,
10 tylenol, 9 stupid nanos, 8 ounces bug spray, 7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiive geeeeooooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans, and a GPSr made by Garmin.
On the eleventh day of Cache-mas my true love gave to me,
11 DNFS, 10 tylenol, 9 stupid nanos, 8 ounces bug spray, 7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiive geeeeeooooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin.
On the twelfth day of Cache-mas my true love gave to me,
12 month membership, 11 DNFs, 10 tylenol, 9 stupid nanos, 8 ounces bug spray, 7 phone-a-friends, 6 new pairs of socks, Fiiiive geeeoooo coins, 4 micro caches, 3 new pens, 2 ammo cans and a GPSr made by Garmin